Back to school tag!


Vilken klass ska du börja?
5an.
 
Vilken dag börjar du?
26 augusti.
 
Kommer du ha ryggsäck eller handväska?
Det vet jag inte än men jag ska köpa en imorgon mest troligt.
 
Hade du läxor över sommaren?
Haha, jag är inte efter.
 
Vad ska du ha på dig första dan i skolan?
Ingen aning, något bekvämt men ändå snyggt antar jag. :)
 
Vad är stressigast med skolan?
Jag tror det är proven och läxorna.
 
Vad längtar du mest efter?
Träffa vänner.
 
Vad är roligast att fixa inför skolstarten?
Det är nog att shoppa nya kläder och att köpa skolsaker. (klart!♥)
 
I vilken klass började du sminka dig till skolan?
4an. Men bara mascara. :)
 
Kommer ni ha något nytt i skolan?
Typ HK osv.
 
Längtar du till skolan?
Lite grann, man längtar ju till sina kompisar.
 
Hur många år har du gått i skola?
Om man räknar med förskolan så.. 6 år.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0