Dag 2 - Mina Vänner

 
Rhiana Nacchia 
Hon är 12 år och bor i England. Hon är underbar, snäll, söt och otroligt rolig.
Hon pratar kanske engelska men hon lär sig svenska i skolan just för mig och min syrra. :')♥
 
 
Agnes Andersson
 
Hon fyller 11 år om 15 dagar, grattis i förskott. Hon är jätte snäll, rolig och söt.
Och jag saknar henne mycket eftersom hon är hos sin pappa i Mjölby. ;)♥
 
 
Julia Bergström
 
Hon ska också snart fylla 11 år. Hon är otroligt rolig, söt och snäll.
Och jag vill träffa henne mer och lära känna henne mer än vad jag gör. :)♥
 
 
Sofia Lundkvist
 
En jätte snäll, söt och rolig tjej på snart 11 höstar.
Och jag vill träffa henne eftersom jag inte har hunnit med det än. :)♥
 
 
Agnes Olsson
 
Min syrra, nog för att jag tog en bild sen förra året för att retas. ;)♥ Puss på räjj. 
Du är ju som alla andra, fast lite knäppare. ;-*
 
Och många fler men det är lite jobbigt att hålla på att lägga in så sjukt mycke bilder så jag pallar inte.
Men jag hoppas ni fattar, det är jobbigt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0