Frågestunden avslutad

Jag sa att jag skulle avsluta den på torsdag. Men nu har jag nog så mycket frågor jag orkar svara på. 
Hur många syskon har du? - 5
Vad shoppade du senast? - Milkshake
Vem är den finaste personen du träffat? - Det finns så otroligt många, men. Vänner och familj.
Hur mycket väger du? - 35kg
Använder du bh, isf storlek? - Jag använder bandeau (som är en slags bh) i storlek 34.
Hur många år är du? - 10 snart 11
Gillar du hästar? - Ja, men är ju ingen lover av dom men dom är gulliga.
Snygg design, är det du som har gjort den? - Haha aww, tack! Och ja. :)
De 5 bästa bloggarna du läser? - Kan ta i ett separat inlägg. ;)
Hur kan du vara bästa vän med A.A? - Jag antar att du menar Agnes. För att hon är underbar och snäll osv.
 Har du mens? - Privat jao.
Justin Bieber/One Direction? - Justin Bieber
Bästisar? - Julia B, Sofia L, Agnes A, Rhiana N, Sofie W, Wilma A, Emmy E, Matilda R, Matilda L, Emma A, Linn A, Sandra A osv.
Favorit djur? - Det finns många. Men alla djur är ju så kung. ;)
Senaste saken du åt/drack? - Milkshake
Favorit låt? - finns många. :)
Facebook eller bloggen? - Båda.
- jag fick 2 frågor som kommer här nere som en från facebook skrev.-
Är dina föräldrar skilda? - Ja
Är du kär? - Nej
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0