Haters!♥

Hej!♥ Nu sitter jag här på mitt rum helt forever alone. Haha! ;) Idag har jag typ varit ute och cyklat 2 gånger. Ätit middag. Och typ inget mer. Jag såg en liten snutt av " kodnamn Lisa " med syster. Den var ganska bra, funderar om jag ska se " barninfiltratören " först och sen då " kodnamn Lisa ". Iaf i Kodnamn Lisa så var det ju spännande. Men man vill ju som se hela och barninfiltratören är som del 1 och sen kommer då Kodnamn Lisa. :) Jag börjar tänka på fredag kvällen. Danny, Anton åååhh!♥ Allt var bara så bra. Jag bara åkte karuseller hit och dit. Och det bästa är ju två av europas snyggaste killar! + Måns Zelmerlöw då ;) Men kvällen var bara så bra. Kring två tiden hade vi inte änns då bestämt att vi skulle dit. Sedan så tjatade jag och Agnes på pappa. Och BAM! så var vi på världens underbaraste place den kvällen. Jag vill tillbaka och uppleva allt igen!!!♥ Jo juste, hade en läsare som undrade då jag ska ta och svara på era små söta frågor till frågestunden. Men det kommer på torsdagen nu som kommer! :) Så passa på om ni har någon fråga. Men nu ska jag fortsätta här. Måste svara på lite frågor på min ask. Haha ;)♥ Hejdå!♥ 
 -peddo in the room, check!-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0