Te Amo!♥

 
- jag älskar dig din mupp!♥ -
 
Agnes, du är en dyrbar skatt, du är alltid där för en. Vi delar som känslor, även när du har det svårt. Du finns inte bara där i mina lyckliga stunder, då skratten klingar o livet är en fest. Du finns där också när det är som svårast, och hjälper och stöttar mig. Du är som en storasyster för mig, fast vi är lika gamla. Vi har så många roliga minnen tillsammans. Då vi har gått och smygit runt. Då vi har kladdat in oss i en gegga. Då vi tar roliga bilder. Och så otroligt mycket mer. Jag minns den sommaren, den var 2011 och din syrra regina berättade att du skulle börja på våran skola. Jag blev överlycklig eftersom att ingen ville vara med mig innan i skolan. Jag visste att vi skulle bli bästa vänner. Det gick några veckor och den veckan skulle vi börja 3:an. Och du satt där i klassrummet med din mamma och såg väldigt osäker ut. Och jag som var nervös sa ju konstiga saker över hela klassen, haha. ;-* Sen då din mamma skulle gå till signe, så sa du. " - Nej mamma, gå inte! " jag jag visste att det var då jag skulle göra någonting. Jag gick fram till dig och sa " - Du kan vara med mig på rasten, jag heter Maja. " och log ivrigt. Du tvekade lite men sen sa okej. Det gick flera veckor och det var du och jag som var med varandra. Det har kommit så falska människor mellan oss säkert 3 gånger. Och vi har bråkat. Men, jag älskar dig otroligt mycket och jag vill aldrig att du ska försvinna ur mitt liv!♥ Egentligen behövs det inga ord eftersom du är så svår och beskriva. Men bara vetskapen att de finns räcker gott..  

Jag är glad att vara din bästa vän!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0