We're young.

Hej! Paketet jag skickade efter har kommit, och senare idag ska jag och mamma gå och hämta ut det.
Förlåt för att jag inte gör långa och intressanta inlägg som jag kanske gjorde från första början.
Det kommer den första " new in " senare idag. 
Juste, vi har ändrat planerna vi ska åka senare i juli månad till Stockholm. För pappa hade inte möjlighet att ta sin semester då och vi har otroligt mycket att fixa så det blir att fara kring den 21 istället.
Jag kommer inte kunna blogga i helgen för att min mammas killes mamma fyller 65 år så vi ska på kalas till henne i morgon och hon bor ute på en ö med sin man. Så vi ska åka båt dit och sova där osv. Å då kan jag ju inte blogga. Haha! ;) Men jag kommer givetvis lägga upp några bilder som jag kommer fota därifrån. 
Och på söndag så är vi i Luleå också fast hemma hos min mammas kille. Så då kanske jag kan blogga, vi får se. För där finns det ju en dator. Har ganska mycket att göra idag, jag måste packa till imorgon, jag ska hämta ut paketet, jag ska duscha osv osv. Och imorgon får jag inte änns ha sovmorgon för att vi ska åka tidigt på morgonen dit. Puhh! ;P
 
Men vi ses, hejdå!♥
 
 
- jag måste fota nu, har brist på bilder så jag får ta från weheartit. -
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0