25 saker ni kanske inte visste om mig.

1. Jag är 02a. 2. Jag fyller år den 1 oktober. 3. Agnes, Wilma, Julia, Sofia, Emmy, Emma osv gör mitt liv bra. 4. Jag är en belieber. 5. Jag har aldrig färgat/slingat/tonat håret. 6. Jag har dåligt självförtroende.
7. Jag vill ha en iPhone. 8. Jag har ett ikea rum hos min pappa. 9. Mina föräldrar är skilda. 10. Jag är mörkrädd. 11. Jag tycker om the fooo men Justin Bieber toppar listan. 12. Den snyggaste killen i the fooo enligt mig är Felix. 13. Jag har ett gosedjur som heter Spenat och är en giraff.
14. Jag är smart, och ligger före alla andra i matten osv i skolan. 15. Jag gillar Danny Saucedo. 16. Jag gillar vissa sallader. 17. Mina favorit rätter är tacos, kina mat, thai mat osv. 18. Jag är lite kinkig för vissa maträtter. 19. Jag har en katt som heter Sisse. 20. Jag hade en hamster som hette Pessie men han dog den 28 april i år. :'( 21. Jag använder bandeau.
22. Jag funderar på att byta skola. 23. Jag har tandställning men är dålig på att använda den. 24. Jag har åkt fritt fall första gången i somras på Gröna Lund. 25. Jag tänkte göra 50 saker men jag ändrade det till 25 saker för jag är så lat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0